Havacılık sektöründe kullanılan malzemeler bakımından radikal bir dönüşüm gerçekleşti. Eskiden uçakların dış çeperlerinde ve kirişlerinde neredeyse yalnızca alüminyum alaşımlar kullanılırken artık bu parçalar öncelikle karbon elyaf takviyeli plastiklerden (KTP) üretiliyor.

Bu malzemelerin ilk endüstriyel kullanımı Boeing’de henüz 2007 yılında, B787 ve Dreamliner modellerinde gerçekleşti. Bunun devamı örn. şimdiden %40’tan fazlası KTP malzemelerden oluşan Airbus A350WXB ile geliyor.

Havacılıkta Openair® plazma ile ön işlem, pek çok özel avantaj sağlayan önemli bir yenilikçilik faktörüdür.

  • Plazma işlem KTP parçaların dayanımını iyileştirir.
  • Openair® plazma yapıştırma ve boyama süreçlerinde güvenli ve kaliteli işlem yapılmasını sağlar.
  • Openair® plazma ilk kez büyük boyutlu parçalarda hat içinde robot kontrollü seçici plazma işlem uygulanmasına olanak tanıyor.
  • Büyük boyutlarından dolayı parçaların ön işlem için yalnız atmosferik yöntemler uygulanabiliyor
/Tags/Transport/Luftfahrt, /Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt, /Tags/Transport/Luftfahrt

ilgili basın makaleleri

Atmosferik basınç plazma ile sürdürülebilir ön işlem

PRODUCTS FINISHING 6/2015
belgeyi aç

Havacılık ve uzay endüstrisi için plazma

INTERNATIONAL SURFACE TECHNOLOGY (IST 4/2015)
belgeyi aç

Romeo Sierra calling Papa Tango – Güvenli havacılık radyo telefonu için plazma

CHEMICAL TECHNOLOGY (11/2014)
belgeyi aç

İletişim

Sizin için buradayız...

Soru veya önerileriniz için her zaman bizimle irtibata geçebilirsiniz. Zorluklarınızın üstesinden gelmek için sabırsızlanıyoruz. Buradan isteğiniz için ilgili kişiyi bulabilir veya formu doldurabilirsiniz.